یزدفردا "جمیله کدیور نیز طی سخنانی در اولین گردهمایی روسای ستادهای انتخابات مهدی کروبی در سراسر کشور با اشاره به دغدغه های کروبی در دفاع از حقوق زنان گفت : " به نظر ما آقای کروبی در دفاع از حقوق زنان متمایز از دیگران است . ایشان نسبت به توان زنان در عرصه های مختلف باور دارند و همواره دیدگاههای خودشان را در غالب نامه نگاری و بیانیه های بیان کرده اند و حقوق زنان از جمله مسائلی است که در دیدگاهای دیگر کاندیداها مورد غفلت قرارگرفته است . "

وی توضیح داد : " آقای کروبی همواره پیگیر مشکلات دیگران بوده اند و برای حل و فصل مشکلات دانشجویان ، فعالان سیاسی و زنان از اعتبار خودشان هزینه کرده اند . " وی گفت : " یکی از ویژگی های آقای کروبی که موجب شده تا ما به عنوان جامعه زنان ایشان را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود انتخاب کنیم جدیت ایشان در پیگری مشکلات و مسائل تا حصول نتیجه است . "
وی از تمامی روسای ستادهای استانی درخواست کرد تا فردی را به عنوان پیگری امور بانوان در ستاد معرفی کنند تا با ستاد زنان مهدی کروبی در مرکز تعامل داشته باشد . وی همچنین گفت : " مطالبات زنان باید به صورت مستقل تدوین و مطرح شود . "
همچنین در ادامه این جلسه کارگاه آموزشی در رابطه با آرایش انتخاباتی و تبلیغات موثر برای روسای ستاد های انتخاباتی مهدی کروبی در سراسر کشور برگزار شد.

در ادامه روسای ستاد های انتخابات در استان ها به بیان مهمترین دغدغه ها و دیدگاههای خود در خصوص انتخابات ریاست جمهوری پرداختند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا